Daisypath Anniversary tickers

Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

Deatails Scammer Part 2.

Oke, bersambung part 2.
korang dah paham story aku sbelum nei kan...skang aku nak tunjuk bukti lak.

kes jadik lepas admin tu cakap dye nak jual iphone 5s dengan harga RM1350. urgent nak pakai duit katanya. lepas tu ada sorang nei offer RM1250 terus dye nak angkat.
jom baca kenyataan akak yang nak beli iphone 5s admin tu.



laki admin tu pulak yang beriya2 tanya duit dah bank in belum.. bila akak nei tanya iphone 5s dah jual ke belum, admin cakap dah jual, tapi laki cakap belum suruh bank in.
haa, nampak kan permainan diorang.


lepas tu, nei tadi pagi diorang dah bising-bising.


mula-mula laki dye call dapat, tapi alasan memanjang tengah meeting je..tak kira la call pukul berapa skali pun. alasan sama je bagi. last-last skang dah tutup hp, terus tak dapat call..voicemail pulak memanjang. rupanya subahat sama.


ada buyer yang dekat nak beli iphone dye..dye tanak jual. mintak orang bank in jugak. mintak gambar iphone tak bagi, minta imei num pun tak dapat. akak nei pun pandai, dye minta semua tu pasal dye nak check, dye keje kedai handphone,,vendor celcom. ntah-ntah iphone tu tak wujud pun sbenarnya.


pakai pulak banyak nombor...tapi semua nombor tak dapat nak contact.
pelik jugak aku, sebab masa mula-mula cakap hp rosak/hilang..aiii, takkan la buat group dropship besar pakai hp 1 je kan...pelik jugak aku. sebab biasanya peniaga on9 nei atleast ade 2 hp.

rupanya lepas kecoh kat group baru timbul macam-macam nombor pakai. tu yg ada 013 la, 010 la...sampai nombor laki dye pun orang taw.

Nama : Nur Syamira Bt Shaharuddin
Akaun : Maybank 1601666142795
No Hp : 010-974 2474 / 013-661 6612 / 013-861 6160
Modus Operandi : Buat dropship group macam2, invete ramai2. Awal2 order barang semua sampai. Lepas u buat sales jual murah-murah..order banyak duit lesap.
Barang jualan : macam-macam ada.

so korang yang mane ade join dropship tu hati-hati ye. agak lain macam je, xyah join.
memang korang la kene dengan customer nanti...walaupun yang salah supplier atau admin dropship tu. pada customer, janji barang dye sampai..kalau takde pulang duit.

" this is LJ official blog ♥ "

Tiada ulasan: