Daisypath Anniversary tickers

Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

Selamat Pagi ♥ AJ


hari nei pergi kerja encik suami hantar..balik kerja nanti, ofcoz la dye jemput kan.
hehe. suke. sempat pergi sarapan berdua dulu tadi..walaupun sampai opis lambat 3 minit. huhu.

ehh, saje nak plessing bawal AJ baru kite baru sampai semalam.. cantikkan uolsss.
bunga-bunga gittew. sesuai pulak kaler dengan muka & kaler kulit kite. hehe.
feeling gojes hari nei.

yang kite pakai nei Green Label..kain lembut sikit dari White Label.
beli on9 je semua uols. mudah, senang & cepat. biasanya seller akan up RM3-RM5 dari harga asal dekat butik.
sokay, kalah membeli menang memakai, yang penting sampai & puas hati. bau butik lagi. hahaa.

" this is LJ official blog ♥ "

4 ulasan:

Cik Nor berkata...

cantik..:)

Unknown berkata...

cantik. hehe. AJ stand for?
aidijuma ke

.:: Schaz ::. berkata...

thanx Normi Nieza :)

.:: Schaz ::. berkata...

Yup..AJ stand for Adijuma HSB.