Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

14.12.2014 #CAMPAKBALIK

kehh ! gempak tak tajuk entry aku..siap #hashtag lagi...
orang lain biasa #throwback..kali nei aku #campakbalik (dalam bahasa melayu) hehe


sekejap je masa berlalu kan uols...
dah sebulan lebih pun rupanya berlalu....diam tak diam la kan.

so bulan depan nei 14.2.14 kira dah 2 bulan la aku jadik isteri kepada encik suami..hehe.

kene pergi pejabat agama lagi..nak amek sijil nikah original pulak.
sekali aku nak buat kad kahwin...senang nak bawak kemana-mana kan...macam bawak kad bank tu.
tak payah la ke hulu ke hilir aku nak bawak sijil nei dalam handbag...

ade sekali kitorang g batu bahat..sebab encik suami ade drift.
kene bermalam dekat sana..terpaksa la check in hotel....dengan poyo nye en. suami tanya "mama sijil nikah bawak tak?"  elehhhhh....acah-acah tanya lak, macam tak taw pulak sijil nikah sementara tu sentiasa ade dalam purse aku..lipat-lipat macam ketupat dah. hehe.

semoga perkahwinan kami bahagia hingga ke akhir hayat dan kekal hingga ke Jannah. Amin.

" this is LJ official blog ♥ "

1 ulasan:

Normi Nieza berkata...

alhamdulillah..:)