Daisypath Anniversary tickers

Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

Selamat Pengantin Baru Cousin

Sabtu lepas cousin lelaki aku kahwin dekat plentong...
hari tu time aku nikah, dye jadik saksi borang aku...takkan la time dye kawen aku tanak datang pulak kan.
dah laa masa dye nikah dekat Muar..aku tak dapat datang sebab time tu aku masih dekat Puchong lagi training...en. suami pun kerja time tu...jadiknye, family aku je yang pergi ngantar.

kali nei sanding rumah family lelaki..kiranya bertandang la...
aku cuti, tapi encik suami lak kerja..memang susah nak dapat cuti..last-last, dye request masuk halfday...nasib baek boleh.

mula-mula aku dah plan nak pergi dalam pukul 1.30 camtu laa..time dye berarak.
encik suami pun oke je..
sekali ntah camne, mak mertua aku pulak pergi maulud dekat tempat rumah lama diorang...
so terpaksa la tunggu mak mertua aku habis dulu dekat sana...pukul 1.30 encik suami keluar pergi amek mak dye..pukul 3 petang baru sampai rumah.

aku redha jelaa...janji dapat pergi tunjuk muka walaupun tak dapat nak tolong-tolong.
sampai rumah cazen aku dah pukul 3.30 PM...
terus salam-salam semua...duduk makan laa...kebetulan ade 2-3 orang cazen aku pun baru nak makan...yg jadik kendarat semua pun sedara-mara jugak.


dah lepas makan, sebelum balik..amek gambar dulu.
masa nikah majlis tempat perempuan khemah diorang merah biru...baju sanding songket biru.
cantik !

nei belah lelaki kaler purple lak...tapi baju pengantin perempuan tak secantik time sanding belah perempuan...songket biasa je.

Selamat Pengantin Baru Ijam & Nana. Semoga berbahagia hingga ke akhir hayat dan berkekalan Jannah.

" this is LJ official blog ♥ "

Tiada ulasan: