Daisypath Anniversary tickers

Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

Pakcik Posmen Lambat

sejak dari khamis lepas barang-barang aku seller dah pos...
tapi kesudahannya...aku check tracking number, parcel duduk je dalam opis pos laju JB...
so tadi pagi aku pun call laa....alasannya semalam tak ramai posmen yang kerja, sebab tu barang tak dapat nak hantar cepat.

sokay la..aku pun takdelah nak angin mana. just call untuk tanya je.
kot-kot la kalau memerlukan aku kene pergi amek sendiri kat sana ke kan...
pukul 10 AM camtu, aku check lagi..barang aku dalam status 'Delivery' lega la sikit hati....

tapi...tetap ada tapinya, selalu pakcik posmen sampai pukul 1 lebih..before 2 PM.
kali nei aku punya la dok jengah-jengah kot pakcik tu tersilap opis ke ape ke kan...tak nampak-nampak jugak bayang. kalau tak sampai jugak hari nei..dalam hati aku...redha jelaaa.


see..akhirnya, muncul jugak pakcik posmen tu dekat pintu opis aku pukul 4.30 PM...
kalau dye datang pukul 5, jawapnya..barang aku memang patah balik opis pos laju laaa.

saje aku tanya pakcik posmen tu, lambat sampai hari nei...
skali dye jawap..tak cukup orang. jawapan yang sama aku terima pagi tadi..mungkin betol la kot...lepas tu siap pakcik tu cakap, arini dye tak bawak moto sebab moto pun tak cukup...tu yang jadik makin lambat.

kisahnya.....

pape pun..happy, 2 bungkus yang belum buka tu..ofcoz la tudung AJ aku...hehe.
yang bawah dah terdedah tu..guestbook aku untuk majlis sanding tempat lelaki hujung bulan 2 nei.

ehhh, majlis aku tak settle lagi taw...nei tengah excited nak sanding belah lelaki. hehee.

nanti aku cerita pasal guestbook ye. Daaaa, nak balik dah kerja dah.

" this is LJ official blog ♥ "

Tiada ulasan: