Daisypath Anniversary tickers

Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

Mini Drift Batu Pahat - Part 2

hehee. jom sambung Part 2 pulak.


time nei dalam pukul 10 camtu, cuaca tengah panas..nampak tak aku tengah duduk kat bangku bawah pokok tu dengan hero kecik..hehee.
sebelum event start semua tengah keluar masuk training dulu habis-habisan.


tak terkecuali encik suami pun sama. maklum la, 1st time join kan..sebelum nei ikut-ikut je jadik crew..skarang jadik drifter pulak.

gambar maen drift tak banyak uols..maklumlah, start event nye pukul 2..jadik tengah-tengah maen hujan lebat.
so untuk yang macam aku takde payung nei, duduk dalam kereta je tak dapat tengok. lagi pun khemah tak banyak diorang sediakan.
hujan pun kejap lebat kejap gerimis, baru aku keluar jap tengok skali..hujan balik.
aku banyak rakam video je..tu pun lari-lari.


hasilnya..taraaa !

okelaa,,encik suami dapat no 10. lagipun nei 1st time encik suami join & maen drift.

As a beginner for 1st time drifted, im proud of you my darling.

lepas nei, bole trainning kasi lagi power. sebab hujan jalan licin, suami aku tak berapa pandai nak control lagi. lain cara pemanduannya antara hujan & jalan kering.


ade jugak piala kenangan nak buat balik.
tak sia-sia berhujan panas dekat Batu Pahat tu walaupun penat, sakit-sakit satu badan.

dah selamat pun piala tu aku letak atas robok cermin solek. hehe.
siji tu masuk fail je sudah.

korang tengok la, orang lelaki punya kerja kan..cakap dapat piala, sijil & hamper...
skali dapat tu hampernya...asal soletep je siap, sudah.
tak payan pening2 nak carik bakul, nak balut cantik-cantik letak reben bagai.
janji semua drifter dapat. adil & saksama.


antara kereta-kereta drift yang join..
masing-masing sibiji kereta sampai 2-3 nama yang maen.

pukul 7 habis, siap semua penyampaian hadiah & sesi bergambar.
kemas-kemas apa yang patut semua tyre-tyre yang nak bawak semula ke bengkel.. time nei hujan renyai walupun dah dekat pukul 8 malam.
terus kitorang pergi makan dekat tempat semalam. time on the way nak pergi makan tu, 2x aku rasa kereta tu bergoyang semacam..

habis je makan, diorang check-check cakap takde apa..maybe stereng lari or what la kan...diorang cakap takde pape. lagipun balik nanti 3-4 biji jalan sama.

lepas tu, gerak laa..dari kedai makan nak sampai depan BP Mall tu..berkali-kali kete bergoyang. cuak jugak aku. takut tak sampai JB je karang. encik suami call member dye suh try bawak tengok camner...

tengah-tengah hujan lebat tu, masing-masing semua betulkan kereta tu..ntah ade ape skru longgar ke dah makan lubang camtulah. tu yang buat tyre depan jadik begegar semacam.
dah siap terus henjut balik dengan hujan-hujan lebat camtu.

aku punyalah mengantok, takyah cakap la. hero kecik dah lena dulu. tahan-tahan mata last-last aku terlelap dulu. sadar-sadar dekat air hitam.

"temankan la papa"

alahaiii, celik jugak biji mata aku nei. ntah celik bape lama..taw-taw bangun dah dekat plaza tol skudai. hehee. nak wat cmner... terus aku celik sampai rumah sambil dengar encik suami membebel cerita masa malam dye balik hujan lebat tu dengan kereta takde wyper, tak nampak jalan.

Alhamdulillah, selamat sampai akhirnya.

psst : nak taw aku update blog dekat mana? haa tu dye, dekat opis. pukul 7.30 pagi aku dah bangun..mandi siap-siap pergi kerja taw. mengantuk uiii. skarang dah oke sikit sebab perut aku lapar. haha. ehh, kat luar hujan lagi taw. beku aku dalam opis nei.

" this is LJ official blog ♥ "

Tiada ulasan: