Daisypath Anniversary tickers

Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

Selesai Sudah Annual Dinner & AGM - Part 2

hehee, sambung pulak part 2 lahaiiii. macam panjang sangat je story. hehe.

aku set jam 8.15am..dah alang-alang opis HQ sebelah je kan 5 minit lagi nak start meeting pun boleh turun.
bangun-bangun je, aku terus tutup aircond..kang ade aku lepas mandi keluar bilik air menggigil-gigil tak sudah. 8.40 aku dah siap. duduk kejap whatsapp encik suami. 8.45am aku pun turun la bawah (bilik hotel aku tingkat 4)

turun-turun aku terus jalan pergi opis, naek tingkat 1 tengok opis belum bukak.
laaa, ingatkan aku lambat rupanya aku paling awal sampai cehhh. aku pun patah balik pergi lobi hotel..duduk, amek kopi secawan. tengah-tengah minum, en.omar turun. lepas tu lady bos aku pun turun dengan suami dye.

kalau uols nak taw..bos aku reserve hotel nei untuk 2 malam. maknanya check in 30.12.2014 check out 1.1.2015. 2 malam oiii tido hotel.

lepas aku tengok semua dah turun, aku pun jalan la pergi opis.
tunggu diorang susun kerusi semua, vacuum dulu, kunci pintu opis sebab takut ada patient datangkan.. pukul 10 kitorang pun start meeting.

meeting best, takdelah mengantuk mana sampai nak terlelap kan...walaupun 5-6x aku menguap, ku tahan-tahan tutup mulut taw-taw hidung kembang je. hahahaaa.

pukul 11.30 kitorang break skejap 5 minit. time nei diorang call order domino pizza.
lepas tu sambung balik sampai pukul 1 pm.
tu pun masih ade patient yang datang nak buat fitting, nak beli bateri laa...nak tanak terpaksa la bagi patient masuk, takkan nak halau pulakkan.

makan-makan, pukul 2.30pm jugak kitorang sambung meeting balik. sampai la petang pukul 5 pm.

time nei, disebabkan esok new year, lepas tu sabtu maulud nabi.
so diorang suruh aku start training hari Isnin. aku pun decide la untuk balik. habis takkan aku nak tunggu sana pulak, dengan takde tempat nak stay lepas check out..sebab maisng-masing cuti ade hal..so aku tak boleh nak tumpang rumah diorang.

yang staff alor star pun nak balik petang tu jugak..
so kat situ dah rugi la 1 malam dekat hotel..dah bayar kan, nak wat cmner...tapi kitorang tak check out betol. kunci bagi kat bos..agaknya diorang lak kot nak merasa tido hotel. hehe.

terus je aku balik hotel, tukar baju, kemas beg bagai...
memandangkan nak tunggu bos yang janji nak hantar pergi TBS tengah bincang apa nta, kemaen lama..so aku pun decide suruh staff situ tolong hantar. naek motor pun takpe..blasah je. janji sampai, aku dapat tiket.
walaupun meredah jem, agak gerun aku bila dye maen selit-selit..maklumlah, aku dah lama tak naek motor..dulu aku gi kerja bawak motor gak. bila dah ade kereta, bawak kereta jelah.

pukul 7.30pm aku naek bas...tepat jam 12am aku sampai JB bustand Larkin.
encik suami dah tunggu..tengah aku jalan nak pergi kat dye, taw-taw dye dah tercongok depan aku. hehe.

so semalam new year aku cuti. hari nei, jumaat aku halfday..jap lagi kul 1 aku nak balik dah.
esok maulud cuti. ahad aku kerja. malam gerak pergi Puchong semua training 2 minggu. encik suami ler yang hantar nanti. hehe.

pssst ; sori la uols, gambar ade..tapi aku malas nak transfer sebab takde kabel.huhu.
korang boleh tengok gambar dekat intsagram aku - schazjohari perut aku pun dah berbunyi2 nei, nak ajak encik suami gi makan boat noodle. maklumlah, setiap jumaat dye hantar amek aku pergi kerja sebab dye cuti. hehe.

" this is LJ official blog ♥ "

2 ulasan:

Papaglamz berkata...

tahniah. blh la berehat pasni.. hehehe

Farrah MF berkata...

Salam, Schaz.
Penat2 pun seronok kan bila semua dah selesai.

*Maaf baru sempat follow schaz kembali.
From FAMF Tower