Daisypath Anniversary tickers

Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

#BAMS

yeahhh..
akhirnya happy ending cerita Baby Ana Milik Siapa.
suke giler aku tengok citer nei...


kisah 5 orang sahabat ibarat bagai air dicincang takkan putus.
persahabatan terjalin daripada zaman sekolah hingga ke alam dewasa. owh so sweet.

aku suke lakonan diorang semua yang nampak cool..lagi-lagi Ana, Reza & Sara..baby pun cute jugak.
lagi-lagi bab Reza luahkan perasaan dekat Ana secara kalis.. "but i love ur mummy more than pizza" hahaa..tersengih-sengih aku tengok. alahaiiii meruntun jiwa.

serius comel citer nei....
arghhhhh. suke giler la senang cite. tengok ulang-ulang pun tak bosan.

" this is LJ official blog ♥ "

Tiada ulasan: