Daisypath Anniversary tickers

Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

Semalam Petang Punya Cerita

semalam time dah nak balik...
tibe-tibe akak ipar aku whatsapp..btaw semua keluar pergi smart.
citernye, nak btaw la..kanng aku balik tak boleh nak masuk rumah..so kene gi jumpa encik suami minta kunci.

sambil-sambil otw tu..aku nei dok berfikir laa...
kalau aku amek kunci, balik rumah..sama jugak, kene tunggu mak mentua aku balik...baru aku boleh balik pasir gudang. sebab hero kecik aku tu ikut sama.

nak jadik kan cerita..
aku pun terus melencong pergi carwash member group kereta aku...
member aku nei baru beli carwash..datang la support member2 kan. satu jalan yang sama je..takdelah aku nak pusing2..

lama jugak aku duduk menunggu...adelah dalam 40 minit, baru turn kereta aku pulak...
huihhh, bz giler. tu pun lepas kereta aku..ade 2 biji lagi masuk tak benti. alhamdulillah, murah rezeki dye & anak-anak.


nampak tu, owner sendiri basuh kereta customer taw.
carwash nei pun dah jadik panel group community kitorang..so basuh tu ade la diskaun. save duit. hehe.

sekali member-member aku yang lain kebetulan datang jugak..saje nak melepak, dah aku tersangkut skali lepak kat situ.
sampai 8.30 pm jugak aku dekat situ..dok berborak-borak dengan diorang..bergosip-gosip.
ehhh, macam bujang pulak kan..haha, encik suami dah taw aku lepak dengan diorang.
sebab aku tunggukan akak ipar aku whatsapp btaw dah balik..

so pada kamu-kamu yang duk area JB..boleh la singgah carwash member aku nei dekat Taman Istimewa. Kalau korang taw jambatan pasar borong pandan yang memanjang jem tu...lepas jambatan tu, masuk simpang kiri yang boleh tembus Taman Daya, Tebrau 4 tu..nampak la carwash nye sbelah kiri korang.

dijamin bersih. hehe.

" this is LJ official blog ♥ "