Daisypath Anniversary tickers

Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

Genie Bra Untuk Dijual

hye uols.

aku ade 1 set Genie Bra baru untuk dilepaskan. kaler Modern.
serius bra nei sangat best.

1. Tahan lasak
2. Fabric lembut & selesa
3. Senang dibasuh. boleh basuh mesin.


nei la rupa Genie Bra nye... aku beli online je, nak try pakai.
sekali beli tersilap size. sepatutnya aku pakai size M..tapi beli size L pulak.
belum pakai, belum basuh lagi uols..masih baru lagi...

1 set ada 3 helai
kaler sama sibijik macam gambar kat atas.
size L (37-60)

aku nak tolak RM30 siap pos. sape-sape berminat whatsapp aku untuk fast reply ye 013-709 5004

thank you :)

" this is LJ official blog ♥ "

Tiada ulasan: