Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

Kawan Baru..Si Kelabu Asap!

haha. bertambah la anak-anak angkat yang ada dekat rumah aku.
masalahnya comel-comel  pulak tu. geram aku !


selepas chika & the geng...

ade pulak 2 ekor nei bapak aku bawak balik...
kemaen lagi maen kejar-kejar...dah la gemok, pendek..jalan kedek-kedek.
lepas tu manja bangatttttt.

yang sekor suke bergambar..tak kisah pun aku pegang-pegang, gomol-gomol..
tapi keje nya...tido ajeee.

yang sekor lagi..baru kene pegang dah menggelitat tak boleh diam nak lepas je, lepaa tu tak suke tengok camera pulak tu..palingkan muka. tak boleh tahan.
tapi aktif..asik nyakat kawan dye aje..lari sana lari sini, lompat panjat kerusi..semua celah masuk macam FBI.
kuat makan!

belum taw lagi nak bagi nama apa.
sekor aku bagi nama owen. bila aku panggil kemaen menyahut lagi pagi tadi.


tengok lettew. muka masam. acah-acah garang konon.
bulu dah la macam carpet.
lepas tu landingnya atas carpet bawah meja makan je..duduk celah kerusi. dari jauh aku tengok hitam je. hahahaa.
habis bulu kaler kelabu asap.
telinga penyek. suke aku buli 2 ekor nei..rasa macam tak sabar nak balik gomol-gomol.

tunggu laa...siap 2 ekor nei. kekekeee.

" this is LJ official blog ♥ "

Tiada ulasan: