Daisypath Anniversary tickers

Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

Kucing Baka Scottish Fold


haaa tengok tu tengok si diaz sekor nei...kemaen syokkkk tido atas sofa.
kemaaaaennnnn lagi.

meh aku nak share sikit pasal Diaz nei..ade sekor lagi nama Owen.
Owen lagi comel sikit..bulu pun lagi gelap sikit. manja & senang nak tangkap..senang kene umpan.
kalau Diaz nei susah aku nak tangkap..lari-lari sana sini.

ramai yang tanya aku..baka ape? british shorthair ke? american shorthair ke?
salah salah salah

Scottish Fold
yup. nei la baka sebenarnya Diaz & Owen. muka ala-ala burung hantu, mata besar & bulat, telinga terlipat. geram aku tengok muka 2 ekor nei. korang boleh rujuk entry aku sebelum nei ade picture 2 ekor budak nakal nei.

kalau tak caya korang boleh try google imej & blog-blog sediada baka kucing Scottish Fold.
actually bab-bab baka-baka nei bukan aku taw sangat. tapi sebab bapa aku nei peminat haiwan, suka sangat bela-bela binatang dekat rumah...jadiknya, aku pun rajin la nak google carik info.

stakat nei dekat rumah aku ade..ayam seram 3 ekor, ikan kaloi 1 ekor (besar dah, umo pun dah dekat 7-8 tahun), ikan kap jepun, kucing baka bengal sepasang, kucing baka scottish fold 2 ekor.

haaaa, dah macam mini zoo aku rasa. ngeee

" this is LJ official blog ♥ "

Tiada ulasan: