Daisypath Anniversary tickers

Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

Road To Ramlee


yess !
kali nei aku nak buat review pasal short movie Road To Ramlee.

uols dah tengok teaser citer nei???

haha.
serius sangat best uols...aku dah layan pun episode 1, 2, 3, 4....
wahhhh sangat teruja uols taw. sebab ada suzane.

dan kalau korang kaki layan short movie macam Passport Ekspress korang mesti taw cerita nei arahan siapa. tidak bukan dan tidak lain.. Rewan Ishak ! yeahhhhh.

seriusly, sangat ohsemmmm.
oh ye, dekat mana korang boleh layan cerita-cerita nei...youtube kan ada.
so selamat menikmati.

tonton kat sini ----> Road To Ramlee

" this is LJ official blog ♥ "

Tiada ulasan: