Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

Telur Pindang


hehe. untungkan dapat mak mentua yang memang masak untuk majlis orang kahwen.
so majlis aku 28.2.2015 nei memang sepenuhnya mak mentua aku la yang masak.


nampak tu..isi dalam telur pindang taw uols. meleleh air liur.
sedapppp. legend wehhh telur pindang nei. johor je ade. lagi-lagi makan ngan kicap. pehhh nikmatnya.


aku rasa zaman skang susah dah nak pergi majlis kahwen jumpa telur pindang.
sebab dah tak ramai yang boleh buat lagi dah.
aku tengok mak mentua aku dok rebus 3 hari 3 malam taw. semata-mata nak bagi bahan-bahannya resap dalam telur tu.

bahan segala jenis bahan dok pakai.
serai, daun jambu, daun senduduk, daun manggis...adik beradik segala jintan, garam, kulit bawang merah, bawang putih bagai. makoiiii...banyak uihh bahan.

haaa. sesapa yang nak order telur pindang nei. aku ada buka tempahan.

Minimum Order : 250 pcs

Telur Gred A : RM1.50 sebiji
Telur Gred B : RM1.30 sebiji
Telur Gred C : RM1.00 sebiji

penghantaran melebihi 10KM kami cas minyak RM20.
kalau lagi jauh..cas minyak lagi lebih sikit la.

**additional

- kalau nak siap-siap telur masuk sarung beg bunjut tambah RM15 untuk setiap 50pcs.

sesapa yang agak berkenan, yang rasa nak telur ada kelainan untuk majlis.
boleh la Call | Wechat | Whatsapp : 013-709 5004
takyah segan silu laa aihhhh..menyesal tak sudah kalau malu bertanya. hehe.

ehhh, telur pindang aku dah siap bungkus. kekeke.

" this is LJ official blog ♥ "

2 ulasan:

Normi Nieza berkata...

bestnya tlur pindang..:)

Mialia Amelia berkata...

saya suka telur pindang <3 tp ada yg x suka sbb bau nya kuat xD