Daisypath Anniversary tickers

Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

Yeahhh ! Khemah Dah Naek

punyalah excited tak sabar aku nak tunggu pukul 5 semalam..tak sabar nak balik kerja.
sebab nak singgah rumah mak mentua aku punya pasal...
maklumlah, orang datang nak pasang pelamin. heheee.

sampai-sampai je...tarraaaaa.


khemah dah naek uols. amek 3 khemah je..okela kan, halaman pun bukan luas mana nak letak banyak-banyak.
kawasan felda taw-taw je la kan.. aku dok risau esok cmner tetamu-tetamu yang datang nak parking kereta...

pukul 9.30 malam orang pelamin dah datang...aku duduk je tengok biar diorang pasang sendiri.
sebab member aku dah warning awal-awal, jangan kacau dorang buat kerja..kang tak pasal-pasal dorang blah camtu je..sebab dah banyak kali terkene, sambil diorang pasang mak pengantin dok komplen macam-macam arah-arah itu ini.
so tengok je biar berjalan lancar..lagipun kite dah hired diorang kannn - trusted.

maaf ye..gambar pelamin takde.
bukan takde..ade, tapi dekat hp aku lagi satu..so secara automatiknya aku malas nak transfer. hehee.
nanti la yee aku tunjuk. lagipun aku amek mini pelamin je..bukan pelamin besar pun.
buat kenang-kenangan amek gambar.

hehe. arini aku kerja halfday.
pagi-pagi kejut encik suami suruh hantar pergi kerja..boleh suami aku cakap "mama takyah keje la arini. cuti jela."  hamboiii sedap mulut je. kang tak pasal-pasal aku kene sound karang nak cuti last minit.

keje jelaa...kang halfday je. esok aku dah start cuti untuk seminggu sampai sabtu depan.

balik kerja nei..

1. nak pergi basuh kereta
2. nak pergi pasang reben kereta
3. malam nak kene amek banner & penunjuk arah

petang nei pulak aku ade sesi berinai...malam pulak ade 1 salinan untuk posing-posing manja gittew. hehe.
wahhhhh excitednya. teruja uolssss.

sekejap je masa berlalu, tup tup dah sampai tarikhnya.
doakan semuanya berjalan lancar ye uols.

" this is LJ official blog ♥ "

Tiada ulasan: