Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

Selera Gajah.

makan
makan
makan

huihh..selera aku sekarang dah macam selera gajah aku rasa.
lapar memanjang lepas tu asik nak makan jeeeeee.

semalam, tengahari dalam pukul 1 lebih aku dah makan nasi dengan encik suami..pukul 3 aku makan lagi sorang-sorang.
lepas tu malam lepas maghrib aku makan lagi dengan encik suami.
itu pun perut nei lapar je...disebabkan aku dekat rumah mak mentua aku..so tak tahu nak korek apa makan.
suami aku pun sama..keje makan jee.

dye siap cakap "baru 1 hari duduk rumah" lepas tu aku sambung "makan je...kikikiii"

suami aku sebelum makan tengahari dah makan laksa satu mangkuk..lepas tu malam makan pulak coklat moist cake yang aku beli..ade lagi sparuh, habis dye makan dorang.

ntah la..makin lama selera makan kemaen membuak-buak.
pagi je dah lapar...tengahari tak payah cakap la..berdondang-dondang perut nei...kang petang balik keje makan lagi..malam lagi, tengah malam lagi.

kadang-kadang..aku baru lepas makan mee sizzling..jap lagi nampak ayam gunting terus aku tapau sekeping.
sambil bawak kereta taw-taw aku makan sampai habis.

aku sendiri rasa tak percaya dengan selera makan aku.

" this is LJ official blog ♥ "

Tiada ulasan: