Daisypath Anniversary tickers

Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

Makan-Makan 16/8/2014

sambung lagi..entry 16/8/2014 | Sabtu tak habis lagi sebenarnya..
banyak sangat jemputan makan / open house yang aku dapat...tu pun tak semua aku dapat pergi..

Majlis Kahwen - Kluang (11.30PM - 4.30PM)
boleh refer kat SINI aku ade cerita..1 entry khas tuk majlis kahwen geng viva aku tu.
kang kalau aku cerite lagi, boleh muntah nak baca..panjang sangat. hehe.

Open House Raya Rumah Pak Jalil (Tokey Jenama Jalen)
yang nei tak dapat pergi. sebab timing tengahari sampai petang je. tak sempat nak kejar. yang bestnye Pak Jalil nei..open house setiap tahun. sebelum balik, salam mesti dapat barang. kicap la, kordial la, sos la..

Makan-makan Flat Sri Stulang
yang nei pun aku tak sempat nak pergi. kawan aku time keje lepas2 habis SPM dulu. kitorang still contact. selalu jugak jumpa. dye buat makan2 jugak.

Open House Raya - Taman Bukit Tiram (6.30PM - 8PM)
nei rumah tokey kedai sticker..aku buat sticker kereta semua dekat dye la..harga boleh bincang. geng2 dengan tunang aku jugak..pusisng2 dekat situ jugak. tak pergi jaug pun.
siap pasang khemah..dari siang sampai malam. sekali arung jemput family sanak saudara selain kawan2. senang macam nei. penat pun skali jekan.


haa..tu jelah yang aku makan. sebab perut aku kenyang lagi makan nasi minyak kat kluang. hehe.
makan lemang + ayam masak merah..sebab time raya aritu aku tak dapat merasa lemang lagi. lagipun aku pk..lepas nei ade 2 rumah lagi nak makan. u yang setakat jamah je. hehe.

Open House + Befday Party Kota Masai
tak pergi jugak. yang nei member skolah aku. skali arung majlis befday anak dye. petang sampai malam. pelamin, make up, baju, kek semua nanti aku amek dengan dye nei laa.

Sri Alam (8.30PM - 9.30PM)
nei pulak rumah geng viva aku.. pasangan pengantin baru. baru je 2-3 bulan kahwin. hehe.


sori la uols..gambar kabur + goyang..hehe. ramai dah kat rumah dye, tu pun semua sedara-mara jugak.
ada :- laksa peneng | nugget | rojak tahu | pulasan | rambutan | ayam BBQ | air mata kucing
aku makan rojak tahu, nugget, ayam BBQ & pulasan je..lagipun aku tak makan laksa..tak kisah laa laksa negeri mana pun memang aku tak makan. hehe. hero aku pun makan nugget je..tu pun makan 2-3 ketul cakap dah kenyang.

Taman Universiti (10.30PM - 1AM)
yang nei pun aku ade buat entry khas..sebab story panjang sangat. so uols boleh la click SINI tuk baca ye.

" this is LJ official blog ♥ "

Tiada ulasan: